Saltar ao contido principal


                            E CHEGOU O ENTROIDO





Pero gústame o entroido
polos grelos e o lacón.
Pedimos polas portas,
filloas, chulas e roscons.




Teño unha máscara
de paiaso listo
e todos pensarán
que estou no circo.




Son bravo domador
o meu lado un león,
parece un manso caracol.



Cando eu sexa maior
quero ser policía
para atrapar os ladróns
e coidar a cidade todo o día.













LA BIKINA
Solitaria camina la Bikina
y la gente se pone a murmurar
dicen que tiene una pena
dicen que tiene una pena que la hace llorar.



Elas, coas súas coroas de flores e saias voleadas.








Eles, que moven os osos con alegría.



E a profe tamén disfrutando do tempo de Entroido.












Publicacións populares deste blog

POLVOS, MEDUSAS E CABALIÑOS DE MAR  MEDUSAS, POLVOS E CABALIÑOS DE MAR  A ESPIÑA DA SARDIÑA O MEU BARCO DE XOGUETE TEÑO UN BARCO DE XOGUETE E NEL ME QUERO EMBARCAR POLOS MARES DOS MEUS SOÑOS ¡QUEN ME DERA NAVEGAR! O MEU BARCO DE XOGUETE! O MEU BARCO MOITO VAL: VEREI TERRAS, VEREI ILLAS VEREI MARES DE CORAL...! NAVEGAREI POR MIL MARES SETE RIOS HEI CRUZAR ¡NO MEU BARCO DE XOGUETE CANSAREIME DE VIAXAR! NO MEU BARCO DE XOGUETE MARIÑEIRO E CAPITÁN NON TEÑO MEDO Ó TREBÓN NON ME ASUSTA O FURACÁN! ANDAREI POR TÓDOLOS MARES XA CANSEI DE NAVEGAR CO MEU BARCO DE XOGUETE SEN SAIR DO MEO FOGAR. MANUEL MARÍA (1971) UN BANCO DE PECES DEIXAMOS- LEVAMOS
A NOSA CASA, O NOSO COLE Traballamos desde casa. Rubén tamén aproveita o momento para saborear unha chuche. Bos días!!! Hoxe tamén quedo na casa. Marina, como ten tanto tempo libre, fai versión novas do seu esquema corporal. Unha apreta moi forte e con moito cariño desde a miña casiña. Tamén, na casa, podemos facer outras tarefas.
CONTACONTOS:  O DOUTOR TORTILLA